სადამრიგებლო პროგრამა 2014-2015 სასწავლო წელი
|
№
|
შესასრულებელი
საკითხები
|
დრო
|
||
|
1
|
შევადგენ და დირექციას დასამტკიცებლად
წარვუდგენ კლასის აღმზრდელობითი მუშაობისგეგმას, რომლის შინაარსი ეფუძნება სკოლის მისიას,განისაზღვრება სადამრიგებლო პროგრამით, სკოლისსაერთო ამოცანებით, მოსწავლეთა ასაკობრივითავისებურებებით, სასკოლო ცხოვრების მიმდინარემოთხოვნებითა და სხვათა გათვალისწინებით
|
10.09.
|
||
|
2
|
მოსწავლეთა
პირადი საქმის მოწესრიგება,
|
11.09
|
||
|
სახელმძღვანელოთა
განაწილება. შეხვედრა მშობლებთან. ხელშეკრულების პირობების
გაცნობა.
|
16.09
|
|||
|
3
|
მშობელთა კრების
მოწვევა. კლასის საჭიროებების დადება, შინაგანაწესის
გაცნობა. ანკეტირება
|
20.09
|
||
|
4
|
მოსწავლეთა
ანკეტირება. კლასის ქცევის წესების ურთიერთშეთანხმებულად
შედგენა.დადება. შინაგანაწესის , მორიგეობისა და გაკვეთილების
ცხრილების გაცნობა.
|
22.09
|
||
|
5
|
მოსწავლის მშობელთან/კანონიერწარმომადგენელთან მუდმივი კონტაქტი დასწრებისწესების შესახებ ზუსტი ინფორმაციის გაცნობა.
მოსწავლეთა გაცდენა-მოსაწრებაზე მუდმივი ორმხრივი
კონტროლი
|
მუდმივად
|
||
|
6
|
ყოველი
მოსწავლის მიდრეკილებიბისა და საჭიროებების
დადგენა მათ განვითარებაზე ზრუნვა.
|
მუდმივად
|
||
|
7
|
თვის ყოველ
მეორე და მეოთხე ორშაბათს კლასის
საათის დაგეგმვა.
საკითხები
კლასის საათისთვის:
|
|||
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
||||
|
8
|
ჩემი სურვილები და
მოსაზრებები საკლასო ცხოვრების საინტერესოდ და შინაარსიანად წარმართვისთვის
|
|||
|
9
|
რაში ვლინდება კლასის
ღირსება
|
|||
|
10
|
საზოგადოება, მორალი,
რისკი და მე
|
|||
|
11
|
კლასის მოსწავლეთა
უფლებებისა და მოვალეობების დეკლარაციის შემუშავება
|
|||
|
გარემოს დაცვის კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი
|
||||
|
12
|
დასუფთავების
საერთაშორისო დღე
|
|||
|
13
|
ჩვენი პლანეტა დედამიწაა
|
|||
|
თვალსაწიერის გაფართოება
|
||||
|
14
|
კლასის
მოსწავლეთა მხატვრული ნამუშევრების გამოფენა
|
|||
|
15
|
ეროვნული გმირები ჟიული
შარტავა და ზაზა დამენია
პოეზიის საღამო
საახლწლო
კარნავალი
დედის დღისადმი
მიძღვნილი საღამოს ჩატარება
|
|||
|
16
|
სასწავლო
ექსკურსიის მოწყობა
|
|||
|
17
|
ლაშქრობის მოწყობა
|
|||
|
18
|
ექსკურსია ოკუპაციის მუზეუმში
|
|||
|
19
|
,,მხიარული
სტარტების“ ჩატარება
|
|||
დამრიგებლის თვითშეფასების კითხვარი
|
#
|
პირობა
|
რეგულარულად
|
ხშირად
|
იშვიათად
|
არასოდეს
|
|
1
|
ვზრუნავ ეფექტურ სასწავლო
გარემოს შექმნაზე
|
||||
|
2
|
ვაკვირდები მოსწავლეთა
აკადემიურ შეფასებას
|
||||
|
3
|
ვაკვირდბი რამდენად იცავენ
მოსწავლეები ქცევის წესებს
|
||||
|
4
|
ვიზიარებ მოსწავლეთა შეხედულებებსა
და შენიშვნებს
|
||||
|
5
|
ვიკვლევ კლასში შექმნილ
პრობლემის მიზეზებს და ვსახავ გამოსწორების გზებს
|
||||
|
6
|
ვთანამშრომლობ მშობლებთან
|
|
No comments:
Post a Comment