სააღმზრდელო-სადამრიგებლო პროგრამა

სადამრიგებლო  პროგრამა  2014-2015  სასწავლო წელი
შესასრულებელი  საკითხები
დრო
1
შევადგენ  და  დირექციას დასამტკიცებლად   წარვუდგენ   კლასის აღმზრდელობითი მუშაობისგეგმარომლის შინაარსი ეფუძნება სკოლის მისიას,განისაზღვრება სადამრიგებლო პროგრამითსკოლისსაერთო ამოცანებითმოსწავლეთა ასაკობრივითავისებურებებითსასკოლო ცხოვრების მიმდინარემოთხოვნებითა და სხვათა გათვალისწინებით
10.09.
2
მოსწავლეთა  პირადი  საქმის მოწესრიგება,
11.09
სახელმძღვანელოთა  განაწილება. შეხვედრა  მშობლებთან. ხელშეკრულების  პირობების  გაცნობა.
16.09
3
მშობელთა  კრების მოწვევა. კლასის  საჭიროებების  დადება,  შინაგანაწესის    გაცნობა.  ანკეტირება
20.09
4
მოსწავლეთა  ანკეტირება. კლასის  ქცევის  წესების  ურთიერთშეთანხმებულად  შედგენა.დადება. შინაგანაწესის , მორიგეობისა  და  გაკვეთილების  ცხრილების   გაცნობა.
22.09
5
მოსწავლის მშობელთან/კანონიერწარმომადგენელთან  უდმივი  კონტაქტი დასწრებისწესების შესახებ ზუსტი ინფორმაციის  გაცნობა. მოსწავლეთა  გაცდენა-მოსაწრებაზე  მუდმივი  ორმხრივი  კონტროლი
მუდმივად
6
ყოველი  მოსწავლის  მიდრეკილებიბისა  და  საჭიროებების  დადგენა  მათ  განვითარებაზე ზრუნვა.
მუდმივად
7
თვის  ყოველ  მეორე   და  მეოთხე  ორშაბათს   კლასის  საათის  დაგეგმვა.
საკითხები  კლასის  საათისთვის:

პიროვნული და მორალური განვითარება
8
ჩემი სურვილები და მოსაზრებები საკლასო ცხოვრების საინტერესოდ და შინაარსიანად წარმართვისთვის
9
რაში ვლინდება კლასის ღირსება
10
საზოგადოება, მორალი, რისკი და მე
11
კლასის მოსწავლეთა უფლებებისა და მოვალეობების დეკლარაციის შემუშავება
გარემოს დაცვის კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი
12
დასუფთავების საერთაშორისო დღე
13
ჩვენი პლანეტა დედამიწაა
თვალსაწიერის გაფართოება
14
კლასის  მოსწავლეთა  მხატვრული  ნამუშევრების  გამოფენა
15
ეროვნული გმირები ჟიული შარტავა და ზაზა დამენია
 პოეზიის  საღამო
საახლწლო   კარნავალი
დედის დღისადმი მიძღვნილი საღამოს ჩატარება
16
სასწავლო  ექსკურსიის  მოწყობა
17
ლაშქრობის  მოწყობა
18
ექსკურსია   ოკუპაციის მუზეუმში
19
,,მხიარული სტარტების“  ჩატარება

დამრიგებლის  თვითშეფასების  კითხვარი

#
პირობა
რეგულარულად
ხშირად
იშვიათად
არასოდეს
1
ვზრუნავ  ეფექტურ  სასწავლო  გარემოს   შექმნაზე
2
ვაკვირდები    მოსწავლეთა  აკადემიურ    შეფასებას
3
ვაკვირდბი  რამდენად  იცავენ
მოსწავლეები  ქცევის  წესებს
4
ვიზიარებ  მოსწავლეთა  შეხედულებებსა  და  შენიშვნებს
5
ვიკვლევ  კლასში  შექმნილ  პრობლემის  მიზეზებს  და  ვსახავ  გამოსწორების  გზებს
6
ვთანამშრომლობ  მშობლებთან

No comments:

Post a Comment